کولرگازی 30000 سرد سامسونگ سری مکس
نوشته شده توسط : باران15

کولر گازي 30 هزار مکس Max سامسونگ Samsung سرد


سيستم شستشو اتوماتيک اواپراتور (پنل داخلي)، سيستم توليد سرمايش سريع Turbo Cooling

محافظ کمپرسور و برد الکتريکي در برابر نوسانات برق، سيستم صرفه جويي در مصرف انرژي (energy saving)

کولر گازي اسپليت سامسونگ Samsung مکس Max 30000 سرد
کولر گازي مکس سامسونگ داراي ظرفيت 30000 btu/h فقط داراي عملکرد سرمايشي مي باشد و کلاس مصرف انرژي دستگاه نيز B مي باشد. کولر گازي سري مکس سامسونگ داراي سيستم هاي Turbo Cooling (سرمايش سريع) ، سيستم Good Sleep II (خواب راحت) ، سيستم Energy Saving (صرفه جويي در انرژي) ، سيستم سلامتي نقره اي ، سيستم کاهنده رطوبت ، جهت دهنده اتوماتيک باد خروجي بالا و پايين ، داراي فيلتر هاي Catechin ، فيلتر Full HD ، فيلتر Deodorizing ، تميز شوندگي خودکار ، شروع به کار خودکار ، سيستم زمانبندي يا تايمر ، بادزن اتوماتيک و نيز کنترل از راه دور مي باشد.

کولر گازي مکس سامسونگ


ويژگي هاي کولر گازي 30 هزار مکس Max سامسونگ Samsung سرد


هواي هميشه تازه و سالم
در سري مکس کولر گازي هاي سامسونگ هنگامي که لامپ LED کولر شما به رنگ آبي شود، اين اطمينان را از تميز بودن هوا محيط اطراف به شما مي دهد و مي توانيد با خيال آسوده تنفس کنيد. زماني که حالت MPI فعال شود و LED آبي رنگ را مشاهده کرديد روند تصفيه ي هوا آغاز مي شود به طوري که شما هميشه هواي تازه و سالم براي نفس کشيدن خواهيد داشت.

حداکثر آسايش با سيستم خودکار کنترل دماي محيط
با تعبيه فناوري تثبيت کننده دماي هوا در سيستم داخلي کولر گازي مکس سامسونگ ، دماي محيط اطراف شما هميشه به شکل يکنواخت خنک نگه مي دارد. همچنين اين سيستم به صورت خودکار از طريق کنترل ولتاژ، از کولر گازي شما در برابر نوسانات برقي براي جلوگيري از قطع ناگهاني برق، محافظت مي کند.

حفاظت از کمپرسور در برابر نوسانات برق
کولر گازي 30000 مکس سامسونگ نوسانات ولتاژ را تا 25% تحمل کرده، بدون اعمال بيش از حد فشار بر روي کمپرسور و اين قابليت براي مناطقي که داراي تجهيزاتي با ولتاژ ناپايدار هستند بسيار مورد مناسبي مي باشد.

فيلتر هواي هوشمند
فيلتر هوشمند کولر گازي مکس سامسونگ زماني که به تميز کردن نياز پيدا نمايد ، از طريق نور آبي رنگ پس از تقريباً 500 ساعت کارکرد، به کاربرهشدار مي دهد. گرد و غبار و آلودگي هايي که بروي فيلتر هوا مي نشينند ، باعث عملکرد نادرست کولرگازي شما مي شود و باعث پرورش ويروس ها و در نهايت آلودگي هوا مي شوند.

تحمل بالاي دما
کولر گازي مکس سامسونگ با بهره گيري از کمپرسور روتاري Ultra Tropical Rotary Plus TM براي آب و هواي بسيار گرم و حاره اي طراحي شده است، طوري که کمپرسور UTR Plus TM امکان کارکرد کولر را حتي تا دماي 60 درجه ي سانتيگراد فراهم مي کند.

طراحي باريک، خروجي قدرتمند
کولر گازي سري مکس سامسونگ نسبت به کولرهاي هم رده ي خود 12% کوچک تر و 20% سبک تر است، در عين حال خيلي هم قدرتمند است. طراحي باريک منحصر به فرد آن سبکي، نصب آسان، و صرفه جويي در فضاي خانه شما را تضمين مي کند.

حفظ سلامتي با به کارگيري تکنولوژي فيلتر نقره
سيستم هاي تهويه مطبوع سامسونگ مجهز به فيلتر و سيستم تبخيرسازي با روکش فلز- نقره مي باشند که موجب حفظ سلامتي شما در بلند مدت مي شود. فيلتر پوشيده از نقره ، ذرات گرد و غبار ميکروسکوپي، قارچ ها و بوهاي نامطبوع را از بين مي برد.

استفاده کاربري آسان
ريموت کنترل کولر گازي مکس سامسونگ با داشتن دکمه هاي بزرگ و لمسي، صفحه نمايش بزرگ، سايز مناسب و صفحه کليد دايره شکل، اين امکان براي شما فراهم مي آورد تا بتوانيد به راحتي از دستگاه حود استفاده کنيد.

حداکثر راحتي، حداقل هزينه
کولر گازي مکس سامسونگ بيشترين ميزان سرما را با مصرف کمترين مقدار انرژي ارائه مي دهد و ديگر لازم نخواهد بود براي راحتي و خنک شدن، هزينه بيشتري صرف کنيد.. با 25% بهره وري بيشتر نسبت به رقباي خود، تفاوت زيادي در هزينه هاي مصرفي مشاهده خواهيد کرد.

صفحه نمايش LED
شما براحتي مي توانيد با مشاهده ي صفحه نمايش LED تعبيه شده بروي کولر گازي از ميزان دماي محيط خود مطلع شويد و هر زمان که اراده کنيد و در هر جايي که قرار داشته باشيد از طريق اعداد خوانايي که بروي دستگاه ظاهر مي شود و از وضعيت کارکرد کولر گازي آگاه شويد.

مجهز به سيستم تميز کردن خودکار
يک تهويه هوا باعث گسترش ميکروب ها مي شود به اين علت که تفاوت دماي هواي داخل دستگاه و خارج آن، باعث ايجاد رطوبت مي شود و اين رطوبت مي تواند ميکروب توليد کند. کولر گازي مکس سامسونگ با علم بر اين موضوع ، دستگاه را مجهز به سيستم تميز کردن خودکار کرده است که بلافاصله بعد از روشن کردن دستگاه شروع به کار مي کند، قسمت هاي داخلي آن را خشک نگه مي دارد و بوي نامطبوع را از بين مي برد و از گسترش ميکروب نيز جلوگيري مي کند.

آسايش Comfort Care
دماي مناسب موجب مي شود تا راحتي و آسايش شما را به همراه داشته باشد و علاوه بر دماي مناسب، سطح رطوبت هم از عوامل ديگر اين راحتي مي باشد . کولر گازي سامسونگ با بهره گيري از تکنولوژي Comfort Care رطوبت و درجه حرارت اتاق را به صورت خودکار تنظيم مي کند تا به سطح مطلوب برسد.

 




:: برچسب‌ها: کولر , کولرگازی , سامسونگ , کولرگازی سردوگرم , افراکالا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: